הנחיות למדיה חברתית של Intel

המדיה החברתית משנה את הדרך שבה אנו עובדים, ומציעה מודל חדש ליצירת קשר עם לקוחות, עמיתים והעולם בכלל. אנו מאמינים שסוג זה של אינטראקציה יכול לסייע לך לבנות יחסים עסקיים חזקים ומצליחים יותר. נוסף על כך, עבורך זוהי דרך להשתתף בשיחות כלל-עולמיות הקשורות לעבודה שאנו מבצעים ב- Intel ולדברים החשובים לנו.

אלו ההנחיות הרשמיות להשתתפות במדיה חברתית עבור Intel. אם אתה עובד או ספק של Intel היוצר או תורם לבלוגים, אתרי wiki, רשתות חברתיות, עולמות וירטואליים או כל סוג אחר של מדיה חברתית, הנחיות אלו מיועדות לך.  ההנחיות יתעדכנו עם הופעתם של כלים חדשים לתקשורת חברתית, לכן בדוק באופן קבוע כדי לוודא שאתה מעודכן.

השתתפות במחשוב קהילתי מטעם Intel אינה זכות, אלא הזדמנות, לכן התייחס לכך ברצינות ובכבוד. אם ברצונך להשתתף מטעם Intel, השתתף בהכשרת Social Media@Intel ופנה למרכז המצוינות של המדיה החברתית. הכר את קוד ההתנהגות של Intel‏‏ והישמע לו. אי ציות להנחיות אלה ולקוד ההתנהגות של Intel עלול לסכן את המשך השתתפותך. לקבלת מידע נוסף, פנה אל social.media@intel.com‏. עבור אתרים של צד שלישי, פעל לפי התנאים וההתניות של אותו אתר.

1. הייה גלוי

ההגינות שלך — או חוסר ההגינות — ייחשפו במהרה בסביבת המדיה החברתית. על כן ייצג את Intel ביושרה ובאופן אתי. 

  • הקפד על שקיפות: השתמש בשמך האמיתי, אמור שאתה עובד מטעם Intel וציין את תפקידך בברור.
  • הקפד על כנות: אם אתה בעל עניין לגבי דבר שבו אתה דן, הייה הראשון לציין זאת והסבר באופן ספציפי במה מדובר.
  • הייה אתה עצמך: היצמד לתחום המומחיות שלך; כתוב על דברים שאתה מבין בהם. אם אתה מפרסם באתר אינטרנט מחוץ ל- Intel, השתמש בכתב ויתור בדומה לזה: "הפרסומים באתר זה הם פרטיים שלי ואינם מייצגים בהכרח את העמדות, האסטרטגיות או הדעות של Intel‏." 

2. פעל בשיקול דעת

הקפד שהשקיפות שבה אתה נוקט אינה מפירה את תנאי הסודיות או ההנחיות המשפטיות עבור ביטוי מסחרי של Intel —או את הפרטיות שלך עצמך. זכור, כל ביטוי שלך באינטרנט הוא 'לציטוט' - כל דבר באינטרנט הוא ציבורי וניתן לחיפוש. והדברים שאתה כותב הם באחריותך הבלעדית.

  • אל תגלה סודות: אל תגלה מידע מסווג או חסוי של Intel. אם אינך בטוח, בדוק עם יחסי הציבור או עם 'קבוצת התקשורת העולמית' (Global Communications Group) של Intel. נושאים הנחשבים 'מחוץ לתחום' כוללים: התדיינות משפטית, נתונים פיננסיים שלא פורסמו ומידע שלא פורסם עדיין על מוצרים. כמו כן, יש לכבד מידע סודי בנוגע למותגים, סימנים מסחריים, זכויות יוצרים, שימוש הוגן וסודות מסחריים. אם זה גורם לך לעצור ולחשוב...עצור במקום לפרסם. 
  • אל תפגע בתחרות (או ב- Intel): שחק בהגינות. כל ההצהרות חייבות להיות אמת ולא להוליך שולל וכל הטענות צריכות להיות מנומקות ומוכחות. פרסום חיצוני של בוחני ביצועים של מוצר חייב באישור של צוות בוחן ביצועי המוצר המתאים.
  • אל תגזים בשיתוף: נהג בזהירות—ברגע שאתה לוחץ על 'שתף', המידע כבר לא בשליטתך. בנוסף, הפעלת שיקול דעת תסייע לך להפוך את התוכן ליותר חד ורלוונטי לקהל.

3. השתמש בשכל הישר

תפיסה היא מציאות וברשתות חברתיות מקוונות, הקווים בין ציבורי ופרטי, אישי ומקצועי מיטשטשים. על-ידי הזדהות כעובד Intel, אתה יוצר תפיסות לגבי תחום המומחיות שלך ולגבי Intel. גרום לנו להיות גאים.

  • צור ערך מוסף: מיליוני מילים מתפרסמות באינטרנט—השתדל להיות יעיל ומעורר מחשבה. זכור, זוהי שיחה, לכן שמור על אוירה פתוחה ואמיתית. בנה קהילה על-ידי פרסום תוכן שמעורר תגובות—והישאר מעורב. באפשרותך גם להרחיב את השיחה על-ידי ציטוט אנשים אחרים הכותבים בלוג על אותו נושא ואפשר לשתף את התוכן שלך.
  • שמור על רוגע: קיים קו דק בין ויכוח בריא לבין תגובה שגורמת לשלהוב יצרים. נסה לכוון את הדברים הנכתבים כך שיזמינו נקודות מבט אחרות, מבלי להרגיז אחרים. אינך צריך לענות לכל ביקורת או עקיצה. נקוט משנה זהירות והתחשבות.
  • האם פישלת? אם טעית, הודה בכך. נהג בהגינות ותקן במהירות את טעותך. אם אתה מפרסם בלוג, ייתכן שתבחר לתקן פרסום מוקדם — רק הקפד להבהיר שעשית זאת. 

קבלנים ונותני חסות

כפי שמתואר בהנחיות למדיה חברתית של Intel, אנו מעודדים שקיפות ומחויבים לגילוי נאות של היחסים והחסויות שלנו. אם יש לך הסכם עם Intel או נתמך או מפוצה בכל אופן אחר על-ידי Intel כדי ליצור מדיה חברתית, עליך לקרוא ולמלא אחר הנחיות Intel לעוסקים במדיה חברתית במימון, מטעם או בעידוד Intel.. כחלק מהנחיות אלו, עליך לגלות שנתמכת על-ידי Intel או קיבלת ממנה תמורה בכל דרך אחרת. הבלוג שלך יהיה תחת מעקב לבדיקת התאימות להנחיות שלנו ודיוק התיאורים של המוצרים והטענות שלנו.

ביקורת

ביקורת (סקירת ואישור התוכן) מוחלת על כל תוכן מדיה חברתית שנכתב מטעם Intel על-ידי אנשים מחוץ לחברה, בין אם האתר הוא ב- intel.com או מחוץ לו. איננו מאשרים או לוקחים אחריות על תוכן המפורסם על-ידי צד שלישי, הידוע בשם 'תוכן שנוצר על-ידי משתמשים' (UCG). דבר זה כולל הזנת טקסט וקבצים שהועלו, כולל סרטוני וידיאו, תמונות, שמע, קובצי הפעלה ומסמכים. אמנם אנו מעודדים מאוד השתתפות של משתמשים, אך ישנן הנחיות מסוימות שאנו מבקשים ממך לבצע כדי שכולם יהיו בצד הבטוח. 

  • ביקורת שלאחר פרסום גם כאשר אתר דורש מהמשתמש להירשם לפני פרסום, הזנה פשוטה של שם משתמש ודואר אלקטרוני אינם מאמתים באמת את זהותו של האדם. לכן, כדי להבטיח סיכון נמוך ביותר/בטיחות מרבית, יש צורך בביקורת על כל הפרסומים של תוכן שנוצר על-ידי משתמשים. המבקר הממונה סוקר את כל הפרסומים כדי להבטיח שהם תואמים להנחיות של Intel.
  • ביקורת קהילה (נקראת גם ביקורת ריאקטיבית): עבור קהילות מבוססות ובריאות, ביקורת קבוצתית על-ידי משתמשים רגילים יכולה לפעול היטב. לעתים נרשה זאת במקום ביקורת שלאחר פרסום – יש לבקש זאת וחייב להתקבל אישור.
  • "חוקי הבית": בין אם התוכן עובר ביקורת שלאחר פרסום או ביקורת על-ידי הקהילה, אנו משתמשים בכלל האצבע הבא: הטוב, הרע, אך לא המכוער. אם התוכן חיובי או שלילי וקשור לשיחה, אנו מאשרים אותו, בין אם הוא לטובת Intel או לא. אולם אם התוכן מכוער, פוגעני, משמיץ ו/או לגמרי מחוץ להקשר, אנו מבקשים מהמבקרים ומהקהילות שלנו לדחות את התוכן.

הנחיות לעוסק במדיה חברתית במימון, מטעם או בעידוד של Intel

חברת Intel תומכת בשקיפות. אנו מחויבים להבטיח שהעוסקים מטעמנו במדיה חברתית (SMP) יחשפו בבירור את הקשרים ואת נותני החסות שלהם ושהצהרות בנוגע למוצרי Intel נכונות ומאוששות. אם אתה עוסק במדיה חברתית שהוצב למוצר, קיבל תמריץ או יש לו קשר קבוע עם Intel בכל דרך אחרת, הנחיות אלו חלות עליך. אם יש לך שאלות או תהיות בנוגע להנחיות אלו, צור קשר עם נותן החסות שלך ב- Intel.

זכור, Intel מנטרת מדיה חברתית הקשורה לעסק שלנו, כולל פעילויות של עוסקים במדיה חברתית במימונה, מטעמה או בעידודה. אם נמצא קשרים או הצהרות שקריים או מטעים, נפנה אליך כדי שתתקן אותן. אם, כעוסק ממומן במדיה חברתית, נגלה שבאופן עקבי וחוזר אתה מצהיר הצהרות לא מדויקות בנוגע ל- Intel, מוצרי Intel או שירותים של Intel, ייתכן שנפסיק את הקשר שלנו איתך.

כללים ליצירת קשר עבור עוסקים במדיה חברתית במימון, מטעם או בעידוד Intel.

  • הקפד על שקיפות: הקפד לחשוף בצורה ברורה ובולטת את הקשר שלך עם Intel, כולל תמריצים וחסויות. וודא שמידע זה יהיה גלוי בצורה ברורה לציבור ולקוראים של כל אחד מהפרסומים שלך.
  • הייה ספציפי: אל תטען טענות כלליות בנוגע למוצרים, אלא דבר ספציפית על החוויות שלך.
  • הייה אתה עצמך: אנו מעודדים אותך לכתוב בגוף ראשון ולהיצמד לתחום המומחיות שלך הקשור לטכנולוגיה של Intel.
  • פעל מתוך מודעות: זכור שאתה אחראי לדברים שנכתבים על ידך. אי ציות להנחיות אלה עלול לסכן את החסות או התמריץ של Intel. כמו כן, הישמע תמיד לתנאים וההתניות של כל אתר של צד שלישי שבו אתה משתתף.